Nasi pracownicy

"Z wieloletniego doświadczenia pracy z dziećmi wiem, jak istotną rolę odgrywają nauczyciele na tym etapie rozwoju. Wiek przedszkolny jest okresem intensywnego mnożenia się synaps, czyli połączeń między komórkami nerwowymi w mózgu. Dlatego na rodzicach i nauczycielach edukacji przedszkolnej spoczywa ogromna odpowiedzialność, gdyż właściwa stymulacja, umiejętne wzmacnianie dziecięcego umysłu przełoży się na jego przyszłe funkcjonowanie w szkole i możliwości w życiu dorosłym. Zależy mi, aby Państwa dziećmi opiekowali się profesjonaliści w swojej dziedzinie, którzy nie tylko mają odpowiednie wykształcenie, wiedzę z zakresu pedagogiki i psychologii, ale również posiadają pasję, charyzmę i kochają dzieci. Dlatego też organizuję szkolenia, warsztaty, kursy, aby poszerzać wiedzę i umiejętności pracowników, co z pewnością przełoży się na efektywniejszą pracę z Państwa potomstwem." 🙂

 

mgr Iwona Dziak – magister pedagogiki opekuńczo-wychowawczej (Uniwersytet Rzeszowski), terapeuta dzieci ze spektrum autyzmu, terapeuta SI, terapeuta ręki, terapeuta TUSE, terapeuta zmysłoplastyki, pomysłodawca, właściciel i dyrektor Sokolika. Nadzoruje funkcjonowane placówki, odpowiada za organizację pracy, zatrudnienie pracowników, reprezentuje placówkę na zewnątrz.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, warsztaty, konferencje, webinaria:

  • Pedagogika przedszkolna,
  • Terapia pedagogiczna,
  • Wczesne wspomaganie rozwoju, edukacja dziecka i ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera,
  • Integracja sensoryczna,
  • Zarządzanie oświatą,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • Bajkoterapia,
  • Arteterapia,
  • Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne,
  • Animator zabaw – kompleksowe warsztaty,
  • Wspieranie rozwoju inteligencji emocjonalnej dzieci,
  • Zespoły wrześniowe – lista zadań, karty indywidualnych potrzeb ucznia, ustalenie form i zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
  • Wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Mowa jest srebrem a mutyzm wybiórczy zaburzeniem lękowym,
  • Origami i kirigami,
  • Jak dodać odwagi – sposoby na nieśmiałe dziecko,
  • Wiosenne zabawy plastyczne cz. I i II
  • Założenia reformy oświatowej i wdrażnaie podstawy programowej z wychowania przedszkolnego,
  • Pedagogika Montessori,
  • Kinezjologia Edukacyjna metodą Dennisonów,
  • Metoda Glenna Domana w nauczaniu przedszkolnym – czytanie globalne,
  • Czego nie ma najpierw w zmysłach, tego nie ma później w umyśle,
  • Jak wspomagać rozwój dzieci w zakresie małej motoryki,
  • Objawy zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch i dotyk,
  • Przetrwałe odruchy neurologiczne – czy mogą negatywnie wpłynąć na rozwój dziecka?
  • RUCH – ROZWÓJ – NAUKA, czyli wpływ integracji sensorycznej i aktywności ruchowej na uczenie się,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Jak radzić sobie z agresją u dziecka,
  • Afazja – Dyslalia – diagnoza różnicowa,
  • Wychowawca kolonijny,
  • Dotacje oświatowe na rok 2020 – zmiany przepisów, nowe wysokości, wykorzystanie oraz kontrola kształcenia specjalnego,
  • Organizacja kształcenia uczniów posiadających orzeczenie o kształceniu specjalnym lub opinię z poradni oraz wymagających indywidualizacji pracy w szkole/przedszkolu zgodnie z obowiązującym prawem,
  • Zaburzenia integracji sensorycznej w spektrum autyzmu,
  • Arytmetyka mentalna w twojej szkole i przedszkolu,
  • Masturbacja dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Trening Umiejętności Społeczno-Emocjonalych (TUS-E),
  • Sensopsoty – sensoryczne zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój dziecka,
  • Edukacja włączająca,
  • Relaksacja dzieci,
  • Diagnoza rozwojowa dziecka do 7 roku życia – cele, znaczenie, narzędzia,
  • Terapia ręki i stopy I i II stopina,
  • Specyfika zajęć korekcyjno-kompensacyjnych,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,
  • Terapia taktylna w pracy terapeuty integracji sensorycznej z dziećmi w spektrum autyzmu,
  • Standardy ochrony małoletnich w szkołach i przedszkolach,
  • Jak rozwijać zmysły u dzieci w wieku 1-7 lat,
  • Zmysłoplastyka,
  • Dziecko krzywdzone,
  • Narzędzia diagnozy i terapii zaburzeń SI w pracy z pacjentem neuroróżnorodnym,
  • Terapia behawioralna dzieci z autyzmem,
  • Zdrowie w twoich rękach,
  • Zakazana medycyna uzdrawiająca skutecznie,
  • Sekretarka – asystentka menadżera,
  • Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • Marketing, PR i obsługa klienta,
  • Obowiązki pracodawcy wynikające z zatrudnienia pracownika,
  • szkolenie RODO.

 

mgr Joanna Delekta – magister wychowania fizycznego, specjalność gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna (Uniwersytet Rzeszowski), nauczyciel przedszkola, prowadzi zajęcia z gimnastyki korekcyjnej.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, warsztaty, webinaria:

  • Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna,
  • Animacja czasu wolnego,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Bilateralna integracja,
  • Zabawy muzyczno-ruchowe z taśmami, linami, sznurkami w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • Aktywne metody pracy z grupą – czyli jak poprzez zabawy stymulować rozwój dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Mądra i rozwojowa dyscyplina w przedszkolu – narzędzia pracy nauczyciela,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,

 

mgr Elżbieta Partyka – magister pedagogiki opekuńczo-wychowawczej (Uniwersytet Rzeszowski), nauczyciel przedszkola.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, warsztaty, webinaria:

  • Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,
  • Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży I i II stopnia,
  • Jak wprowadzać pozytywną dyscyplinę w przedszkolu i szkole,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,

 

Małgorzata Dołęga – opiekunka w żłobku

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia, webinaria:

  • Opiekun dziecięcy
  • Bajkoterapia z elementami dramy,
  • Muzykoterapia w edukacji, terapii i zabawie z dzieckiem.
  • Arteterapia,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne,
  • Agresywne dziecko – gry i zabawy rozładowujące napięcie,
  • Dziecko z Zespołem Aspergera,
  • Techniki wyciszające i relaksacyjne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • Plastyka sensoryczna – metoda pracy i stymulacji rozwoju w grupie żłobkowo-przedszkolnej,
  • Energetyczne rozchmurzanki,
  • Nadpobudliwców wyhasańce,
  • Zabawy muzyczno-ruchowe z taśmami, linami, sznurkami w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • Zabawy z muzyką i tańcem. Ruch i rytm metodą odreagowania napięć psycho-ruchowych,
  • Twórcze eksperymenty w przedszkolu,
  • Metoda porannego kręgu – stymulacja polisensoryczna według pór roku (stymulacja percepcji wzrokowej, słuchowej, dotykowej, węchowej, smakowej oraz zmysłu równowagi),
  • Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki wg Batii Strauss,
  • Jak wspierać dziecko z Zespołem Aspergera podczas edukacji zdalnej,
  • Jak wzmacniać poczucie własnej wartości dziecka? Zabawy i ćwiczenia wspomagające rozwój pozytywnej samooceny,
  • Dziecko z ADHD w przedszkolu i szkole,
  • Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno-wychowawczej: jak skutecznie stosować nagrody, pochwały i systematyczną uwagę,
  • Bezpieczne dzieci w żłobku – co powinna wiedzieć każda opiekunka żłobkowa,
  • Grafomotoryka – gotowość dziecka do rysowania i pisania,
  • Zabawy muzyczne dla małych i dużych,
  • Dziecko z autyzmem w przedszkolu i w szkole,,
  • Modelowane balony,
  • Terapia przez zabawę,
  • Podstawy Integracji Sensorycznej w pracy nauczyciela, opiekuna, wychowawcy – rozwój dziecka poprzez ćwiczenia i zabawy,
  • Terapia ręki,
  • Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia,
  • Zabawy dla dzieci w wieku od 1 do 3 lat, czyli w co, czym i jak bawić się aby uczyć i wychowywać,
  • Dziecko z niedosłuchem w żłobku i w przedszkolu,
  • Mutyzm wybiórczy u dziecka,
  • Zakazy, nakazy, pochwały, czyli o roli kary i nagrody w relacji z dzieckiem,
  • Neurologiczne podstawy rozwoju dziecka do 3 roku życia,
  • Autoagresja wśród dzieci – przyczyny i wsparcie,
  • Stymulacje wielozmysłowe w innowacji pedagogicznej, dzięki której zyskasz spokój i skupisz uwagę dzieci na dłużej,
  • Gry i zabawy wspierające rozwój motoryki małej,
  • Jak rozwijać zmysły u dzieci w wieku 1-7 lat,
  • Przebodźcowanie. Praca z dzieckiem przestymulowanym i przeciążonym sensorycznie,

 

Dorota Nizioł – opiekunka w żłobku

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia:

  • Opiekun dziecięcy,
  • Bajkoterapia,
  • Arteterapia,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego wg. W. Sherborne,
  • W co się bawić z dziećmi,
  • Eksprymenty – nauka czy magia,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Agresywne dziecko – gry i zabawy rozładowujące napięcie,
  • Techniki wyciszające i relaksacyjne w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
  • Plastyka sensoryczna – metoda pracy i stymulacji rozwoju w grupie żłobkowo-przedszkolnej,
  • Zabawy muzyczno-terapeutyczne w edukacji, rozwoju i pracy z grupą – metoda muzykoterapii dla nauczycieli, opiekunów, pedagogów, terapeutów,
  • Animacje taneczne – inspiracje do pracy w przedszkolu, szkole, świetlicy,
  • Relaksacja poprzez taniec i ruch w pracy z grupą. Ćwiczenia koncentrujące, wyciszające i uspokajające do pracy w przedszkolu, szkole, świetlicy,
  • Poradnictwo zawodowe,
  • warsztaty motywacyjne,
  • warsztaty kompetencji pracowniczych,
  • warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

 

Justyna Piróg – opiekunka w żłobku

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia, webinaria:

  • Opiekun dziecięcy,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Przebodźcowanie. Praca z dzieckiem przestymulowanym i przeciążonym sensorycznie,
  • Podstawy pedagogiki Marii Montessori,
  • Podstawy Arteterapii,
  • Rozwój motoryki małej – elementy terapii ręki,
  • Pedagogika zabawy,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,

 

Ewa Surdyka-Dziadosz – pomoc nauczyciela

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia, webinaria:

  • Studium zdrowia i urody,
  • Terapia zajęciowa,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Podstawy oligofrenopedagogiki,
  • Agresja i autoagresja u osób niepełnosprawnych intelektualnie,
  • Trening pamięci jako forma terapii zajęciowej – stymulacja funkcji poznawczych,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,

 

Ewa Tasior – pomoc nauczyciela

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia, webinaria:

  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Specyfika wsparcia dziecka z autyzmem w przedszkolu i szkole,
  • Ochrona danych osobowych i RODO w placówce oświatowej,

 

Nauczyciele prowadzących zajęcia dodatkowe:

mgr Anna Bogacz – nauczyciel języka angielskiego

mgr Ewelina Ligas – nauczyciel rytmiki

mgr Alina Woźny – neurologopeda

mgr Izabela Guła – psycholog

mgr Patrycja Bilińska – oligofrenopedagog, neurologopeda

mgr Celina Lewandowska – logopeda

mgr Dorota Kołcz – dogoterapeuta/kynoterapeuta