Nasi pracownicy

"Z wieloletniego doświadczenia pracy z dziećmi wiem, jak istotną rolę odgrywają nauczyciele na tym etapie rozwoju. Wiek przedszkolny jest okresem intensywnego mnożenia się synaps, czyli połączeń między komórkami nerwowymi w mózgu. Dlatego na rodzicach i nauczycielach edukacji przedszkolnej spoczywa ogromna odpowiedzialność, gdyż właściwa stymulacja, umiejętne wzmacnianie dziecięcego umysłu przełoży się na jego przyszłe funkcjonowanie w szkole i możliwości w życiu dorosłym. Zależy mi, aby Państwa dziećmi opiekowali się profesjonaliści w swojej dziedzinie, którzy nie tylko mają odpowiednie wykształcenie, wiedzę z zakresu pedagogiki i psychologii, ale również posiadają pasję, charyzmę i kochają dzieci. Dlatego też organizuję szkolenia, warsztaty, kursy, aby poszerzać wiedzę i umiejętności pracowników, co z pewnością przełoży się na efektywniejszą pracę z Państwa potomstwem." 🙂

 

mgr Iwona Dziak – magister pedagogiki opekuńczo-wychowawczej (Uniwersytet Rzeszowski), pomysłodawca, właściciel i dyrektor Sokolika. Nadzoruje funkcjonowane placówki, odpowiada za organizację pracy, zatrudnienie pracowników, reprezentuje placówkę na zewnątrz.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, warsztaty, konferencje, webinary:

  • Pedagogika przedszkolna,
  • Terapia pedagogiczna,
  • Wczesne wspomaganie rozwoju, edukacja dziecka i ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera,
  • Zarządzanie oświatą,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • Bajkoterapia,
  • Animator zabaw – kompleksowe warsztaty,
  • Wspieranie rozwoju inteligencji emocjonalnej dzieci,
  • Zespoły wrześniowe – lista zadań, karty indywidualnych potrzeb ucznia, ustalenie form i zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
  • Wspieranie rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym,
  • Mowa jest srebrem a mutyzm wybiórczy zaburzeniem lękowym,
  • Origami i kirigami,
  • Jak dodać odwagi – sposoby na nieśmiałe dziecko,
  • Wiosenne zabawy plastyczne cz. I i II
  • Założenia reformy oświatowej i wdrażnaie podstawy programowej z wychowania przedszkolnego,
  • Pedagogika Montessori,
  • Metoda Glenna Domana w nauczaniu przedszkolnym – czytanie globalne,
  • Czego nie ma najpierw w zmysłach, tego nie ma później w umyśle,
  • Jak wspomagać rozwój dzieci w zakresie małej motoryki,
  • Objawy zaburzeń sensorycznych: wzrok, słuch i dotyk,
  • Przetrwałe odruchy neurologiczne – czy mogą negatywnie wpłynąć na rozwój dziecka?
  • RUCH – ROZWÓJ – NAUKA, czyli wpływ integracji sensorycznej i aktywności ruchowej na uczenie się,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Webinar „Jak radzić sobie z agresją u dziecka”,
  • Wychowawca kolonijny,
  • szkolenie dla wolontariuszy przygotowujących do pracy w świetlicy,
  • Zdrowie w twoich rękach,
  • Zakazana medycyna uzdrawiająca skutecznie,
  • Sekretarka – asystentka menadżera,
  • Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • Marketing, PR i obsługa klienta,
  • Obowiązki pracodawcy wynikające z zatrudnienia pracownika,
  • szkolenie RODO.

 

mgr Monika Szubertowicz – magister psychoprofilaktyki społecznej (Uniwersytet Rzeszowski), zastępca dyrektora.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, warsztaty, konferencje:

  • Pedagogika przedszkolna,
  • Spektrum autyzmu – diagnoza, terapia i edukacja,
  • Organizacja i zarządzanie oświatą,
  • Zachowania niepożądane u dzieci ze spektrum autyzmu w podejściu Stosowanej Analizy Zachowania,
  • Melorytmiczna Koncepcja Wspomagająca Naukę Czytania. Muzykę słyszymy – litery widzimy,
  • Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły (wg. metody A. Faber i E. Mazlish),
  • Jak bawić się z dziećmi, aby pokochały sport  i muzykę,
  • warsztat plastyczny: Świętujemy razem w szkole i przedszkolu,
  • warsztat teatralny: Mały Wielki Teatr,
  • Metoda Dobrego Startu,
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I i II st.,
  • Wykluczenie rówieśnicze,
  • Nauczyciele i rodzice – sprzymierzeńcy w edukacji i wychowaniu,
  • Wydobyć geniusza z dziecka – alternatywne metody pracy z dzieckiem z ADHD,
  • "Moje sylabki" – nauka czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną prof. J. Cieszyńskiej,
  • Starsze przedszkolaki – jak skutecznie je wychowywać i kształcić w przedszkolu,
  • Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna u osób z autyzmem,
  • Projkt DEMO – Doświadczaj, Eksperymentuj, Myśl, Odkrywaj,
  • Pomysły na zmysły, czyli zabawy z wykorzystaniem elementów integracji sensorycznej,
  • Wodzirej zabaw i wesel bezalkoholowych,
  • Wychowawca placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży,
  • Kompetencje kluczowe,
  • Negocjacje i mediacje. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w relacjach z rodzicami,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Świadome budowanie marki,
  • Bezpieczeństwo i Higiena Pracy dla pracodawców i osób kierujących pracownikami,
  • szkolenie RODO

 

mgr Ewelina Sakowska – magister edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II), nauczyciel przedszkola.

Ukończone kursy, szkolenia, warsztaty:

  • aktualnie Logopedia,
  • Bajkoterapia,
  • W co się bawić z dziećmi,
  • Eksperymenty – nauka czy magia,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • Metoda Glenna Domana w nauczaniu przedszkolnym – czytanie globalne,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Jesienno-zimowe warsztaty muzyczno-taneczne,
  • Wiosenno-letnie warsztaty muzyczno-taneczne,
  • Strategie AAC we wspomaganiu rozwoju mowy i języka małego dziecka (do 6 r.ż.),
  • Gesty GORA w ujęciu praktycznym,
  • Kiedy język giętki nie umie powiedzieć tego, co pomyśli głowa – metody alternatywnej i wspomagającej komunikacji w terapii logopedycnej,
  • Logorytmika,
  • Techniki wyciszające i relaksacyjne w edukacji przedszkolnej i wczesnszkolnej,
  • Agresywne dziecko – gry i zabawy rozładowujące napięcia w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

 

mgr Agnieszka Nowak-Błąd – magister pedagogiki resocjalizacyjnej (Uniwersytet Rzeszowski), nauczyciel przedszkola.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, warsztaty:

  • Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna,
  • Warsztat zajęć ruchowo-sensorycznych dla dzieci w wieku 2-6 lat w pracy nauczyciela, opiekuna, wychowawcy,
  • Wychowawca plaówek wypoczynku dzieci i młodzieży.

 

mgr Agnieszka Krok – magister pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej (Uniwersytet Rzeszowski), asystent nauczyciela.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia:

  • Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna,
  • Animacja czasu wolnego,
  • Piosenka i ruch,
  • Animacje żłobkowe.

 

mgr Joanna Delekta – magister wychowania fizycznego, specjalność gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna (Uniwersytet Rzeszowski), pomoc nauczyciela.

Ukończone kursy, szkolenia:

  • Animacja czasu wolnego,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna.

 

mgr Ewa Miazgowicz – magister pedagogiki (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II), terapeuta.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, warsztaty, szkolenia:

  • Oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną,
  • Terapia pedagogiczna,
  • Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym,
  • Wzmacnianie pozytywnych zachowań u dzieci w wieku przedszkolnym z wykorzystaniem technik behawioralnych,
  • Podstawy surdopedagogiki,
  • Wybrane zagadnienia z diagnozy i terapii logopedycznej,
  • Gry i zabawy w praktyce dla nauczycieli nauczania początkowego i edukacji przedszkolnej,
  • Tańce i zabawy z grupą dla nauczycieli nauczania początkowego i edukacji przedszkolnej,
  • Muzykoterapia,
  • Praca z dzieckiem trudnym w przedszkolu i szkole,
  • Origami z elementami edukacji przez ruch,
  • Wychowawca plaówek wypoczynku dzieci i młodzieży.

 

mgr Alina Woźny – magister psychoprofilaktyki społecznej (Uniwersytet Rzeszowski), neurologopeda.

Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia, konferencje:

  • Logopedia,
  • Neurologopedia,
  • Terapia pedagogiczna w pracy z dzieckiem z ADHD,
  • Podstawy teoretyczne i metodyczne do pracy z dzieckiem z ADHD,
  • Terapia behawioralna w pracy z dzieckiem z ADHD,
  • Diagnoza i terapia dzieci z autyzmem i zesopłem Aspergera,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • Mowa jest srebrem a mutyzm wybiórczy zaburzeniem lękowym,
  • Terapia ręki,
  • Metoda terapii Biofeedback,
  • certyfikat uprawniający do uczenia pływania i zabaw w wodzie osób, ze zwróceniem szczególnej uwagi na osoby niepełnosprawne.

 

mgr Marta Kozieł – magister położnictwa (Uniwersytet Rzeszowski), opiekunka w żłobku

Ukończone kursy:

  • Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Indywidualny model opieki nad matką i dzieckiem,
  • kurs języka migowego.

 

Dorota Nizioł – opiekunka w żłobku

Ukończone kursy, warsztaty, szkolenia:

  • Opiekun dziecięcy,
  • Bajkoterapia,
  • Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
  • W co się bawić z dziećmi,
  • Eksprymenty – nauka czy magia,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna,
  • Poradnictwo zawodowe,
  • warsztaty motywacyjne,
  • warsztaty kompetencji pracowniczych,
  • warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

 

Małgorzata Dołęga – opiekunka w żłobku

Ukończone kursy, warsztaty:

  • Opiekun dziecięcy
  • Bajkoterapia,
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna.

 

Nauczyciele prowadzących zajęcia dodatkowe:

mgr Marta Wójcik – nauczyciel języka angielskiego,

mgr Aneta Kut – nauczyciel rytmiki,

mgr Aleksandra Flejszar – dogoterapeuta/kynoterapeuta,

mgr Beata Wołowiec – fizjoterapeuta.